Naprawa CDROM

Autor: Janusz Bożek <Janusz_Bozek_at_skg.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 13:12:27 MET

Witam szanownych grupowiczów.

Poszukuję materiałów pomocnych w naprawie CD-ROM-ów. Może ktoś z was zna
ciekawe linki z szczegółowymi opisami budowy napędów CD, bądź może się
podzielić własnymi doświadczeniami w tym temacie.
Wyszukiwanie w przeglądarce sprowadza się do znalezienia listy firm
oferujących usługi w zakresie naprawy CD-ROM-ów a ja mam kilka napędów z
różnymi uszkodzeniami, w jednych nie działa mechanizm szuflady w innych z
kolei odczyt i chciałbym np. przełożyć sprawną głowicę laserową do tego z
działającym mechanizmem szuflady.

--
Pozdrawiam
Janusz