Re: Karta flash - odzyskanie skasowanego pliku...

Autor: entroper <entroper_at_CWD.spamerom.poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 12:48:46 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:dm5ms2.3ms.1@poczta.onet.pl...

> Pytam się o to bo koleżanka przypadkowo skasowała
> zdjęcia w cyfraku i prosiła mnie abym dowiedział
> się czy można takie zdjęcia skasowane na karcie
> odzyskać... Znacie jakąś metodę? Czy to w ogóle możliwe?

możliwe, mieliśmy kiedyś do czynienia z kartą uszkodzoną, którą
aparat chyba nawet sformatował i nagrał jedno nowe zdjęcie - mimo
tego udało się nam odyskać kilkanascie starych zdjęć, niektóre w
połowie zniszczone. Niestety nie bardzo pamiętam, czego używaliśmy,
za to pamiętam, że efekty były różne w zależności od programu -
większość odzyskiwała tylko 2-3 zdjęcia.

pozdrawiam
entrop3r