Re: Karta flash - odzyskanie skasowanego pliku...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 12:53:56 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:dm5ms2.3ms.1@poczta.onet.pl...

> Pytam się o to bo koleżanka przypadkowo skasowała
> zdjęcia w cyfraku i prosiła mnie abym dowiedział
> się czy można takie zdjęcia skasowane na karcie
> odzyskać... Znacie jakąś metodę? Czy to w ogóle możliwe?

Pobaw się PC Inspector Smart Recovery
http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/uk/welcome.htm . A jeśli
ta karta flash jest widoczna jako zwykły dysk w systemie, to być może
wystarczy zwykły program "odkasowujący" pliki jak np. damowy Restoration
http://www.webattack.com/get/restoration.html .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/