svchost.exe - co z tym robic?

Autor: Graski <avado_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 11:37:43 MET

Mam na kompie z winxp + zainstalowany zonealarm.
Pecet pracowal bez problemow.

Kilka dni temu nagle zonealarm zaczal sygnalizowac ze jakis svchost.exe
probuje sie polaczyc z ip 239.255.255.255, 194.204.159.1 .....
Poniewaz nie znam tego programu (i nie instalowalem go) i nie znam tych
destynacji ip zablokowalem polaczenie svchost z internetem.
Efekt jest taki ze od kilku dni nie moge sie polaczyc z internetem.
Sprawdzilem NortonAV czy nie mam na kompie wirusow - nav nic nie wykryl.
Co to jest ten svchost.exe? co robic? Bede wdzieczny za pomoc