Re: wytrzymałość płyty głównej i innych akcesoriów

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 21:17:49 MET

Użytkownik "JaromirD" <rydberg@q2.pl> napisał w wiadomości
news:dm4r1c$mra$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nic dziwnego, że się spociłeś skoro montowałeś KULERA - to pewnie jakiś
> rodzaj kuli (domyślam się że bardzo duży). Tylko po co Ci to w
> komputerze?
> Może gdybyś zamontował WENTYLATOR to poszłoby Ci łatwiej...

Cóż za niezwykle inteligentna odpowiedz...
Może należałoby dodać że sam wiatrak bez radiatora nie wystarczy, co więcej
trudno zainstalować sam wiatrak (płyty są raczej przystosowane do
przymocowania radiatora).
Podsumowując: zamiast pisać "instalowałem radiator z wentylatorem" można
chyba napisać cooler - nawet jeżeli zostało to napisane fonetycznie.

pozdrawiam