Re: Temp na Plycie 50 stopni!?

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 13:51:47 MET

W: news:dm4cgp$lua$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: El_Chueco <tank@NOASPAM.interia.pl>
Było:
> Czesc!
> Ostatnio nbachodzi mnie mysl o poprawie chlodzenia w obudowie
> na radiatorze dysk WDC80GB. Za wszelkie odpowiedzi dziekuje
W poprzednie lato ugotowałem pamięci...
W następstwie zanabyłem dwa wiatraczki (i pamięć ;-( ), jeden z nich jest z
przodu u dołu i wciąga powietrze do środka... drugi jest pod zasilaczem i
wydmuchuje.
Od czasu ich założenia było kolejne gorące lato a temperatura wewnątrz
obudowy utrzymuje stale się w okolicach 35C. Nic mi się więcej nie
ugotowało... :D

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)