Temp na Plycie 50 stopni!?

Autor: El_Chueco <tank_at_NOASPAM.interia.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 13:42:31 MET

Czesc!
Ostatnio nbachodzi mnie mysl o poprawie chlodzenia w obudowie poniewaz
Everest pokazuje mi ze temperature na plycie mam srednia 45 stopni. Dlatego
chce na bocznej sciance zamontowac (i tylnej pod zasilaczem) wentyl 80mm
zamiast tego smiesznego komina! Jednak zaobserwowalem, ze przykladajac
papierek do scianki bocznej papierek sie przykleja a na dloni czuc zimne
powietrze. Temp. na procku srednio (nie gram wiec stresu nie ma) wynosi ok
35 stopni, ale na plycie juz 55. Czy zamontowanie wentyla np tylko na tylnej
scianie poprawi temp? Czy temp dla plyty ok 50 stopni to za duzo? Sprzet to
P2.6 HT Prescott 2x256DDR ATI 9600 na radiatorze dysk WDC80GB. Za wszelkie
odpowiedzi dziekuje

Tomasz "El_Chueco" Surowiec
GG: 559899
www: http://www.surowiec.org - Moja FotoGaleria