Re: [problem] Karta graficzna czy plyta glowna - brak obrazu

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 13:21:38 MET

Vituniu rzecze co nastepuje.:
> W zasadzie to one sa drogie... okolo 1,- za sztuke. ;)

no baaardzo drogie;)

> Tyle kosztuja te, co sa przeznaczone do pracy w wysokich
> (105'C) temperaturach. Zwykle sa sporo tansze.

widzialem, ze chyba 0,20 za sztuke ;)

> BTW: Daj znac, czy wymiana pomogla. Sam jestem ciekaw
> (i trzymam kciuki)

za wymiane 3 chcieli 30 niestety, ale obejrzeli i powiedzieli ze pozostale
sa w porzadku... jako ze koniec miesiaca + studencki budzet + jutro jade do
Warszawy na pare dni to sobie poki co odpuscilem te 2 pozostale... jak znow
sie cos zacznie dziac, wtedy wymienie 2 duze pozostale

> Zdrooweczka,

pozdrawiam i dziekuje za porade ;)

--
      --== Piotrek ==--
"Umysł jest jak spadochron. Dopóki go nie otworzysz - nie działa."