Re: Monitor LCD EIZO L887 - 20"

Autor: Antix <crtux35_at_yahoo.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 08:35:04 MET

> i w zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec czy:
> 1.przy jego parametrach da sie obejrzec w miare swobodnie film
> [ chodzi o smuzenie ]

bez najmniejszych problemow

> 2.czy da sie na nim pograc.

rowniez bez najmniejszych problemow, ponadto praca w trybie tekstowym (np.
DOS) nie sprawia najmniejszego dyskomfortu zwiazanego z drastyczna zmiana
rozdzielczosci w stosunku do znamionowej - obraz wyglada swietnie

Posiadam LCD Eizo 19" (S1910). Monitory te kosztuja w zasadzie sporo wiecej
niz innych firm z taka sama przekatna, ale wedlug mnie sa warte swojej ceny.
Praca na nich to komfort w najwyzszym wydaniu i czysta przyjemnosc.
Przydatne sa rowniez dodatkowe "bajery" serwowane przez Eizo, jak np.
automatyczne przelaczanie sie parametrow monitora do kazdej aplikacji po jej
uruchomieniu.
Polecam.