Monitor LCD EIZO L887 - 20"

Autor: Manio <sotra_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 21:34:02 MET

Witam
Mam zamiar nabyc monitor Monitor LCD EIZO L887 - 20"

http://1klik.pl/sklep/p352385

http://www.eizo.pl/support/index.html?contents=/products/lcd/product.html?id_product=73

i w zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec czy:
1.przy jego parametrach da sie obejrzec w miare swobodnie film
[ chodzi o smuzenie ]

2.czy da sie na nim pograc.

Takie sytuacje beda sie zdarzac sporadycznie gdyz monitor jest
przeznaczony w 90% do pracy a nie do zabawy.
Pytam, bo czasem mlodsze pokolenie bedzie zapewne chcialo sie na nim
pobawic :-). Choc Wasze opinie nie beda mialy decydujacego wplywu na
moja decyzje, to jestem ciekawy czy przy

  jasność 250cd/m2
  kontrast 500:1
  czas reakcji matrycy 20 ms

ten LCD poradzi sobie z zadaniami multimedialnymi.
Dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
Manio