Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 01:52:12 MET

shocik napisał(a):

> a moge wiedziec oco wogole chodzi z tymi Liteon'ami?

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ;)

> bo ja sam uzywam tej marki odkad sie pojawila, i uwazam ze
> jest lepsza od LG na przyklad.

Dokładnie. Nie rozumiem tych opinii o Liteonie. Używałem go lata bez
żadnego problemu. Wielu moich znajomych też używa Liteona i też sobie
chwalą. W ogóle w branży sprzedaje się bardzo dużo Liteonów i na
przykładzie serwisu nie widzę by jakoś Liteon był awaryjny. To już chyba LG
częściej się psuje co potwierdzał kiedyś serwis tej firmy w Sosnowcu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098