Re: o co chodzi z tą pastą do procków?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 00:00:33 MET

"janek" <janek666@onet.poczta.pl> wrote in message
news:dm2ihg$k0c$1@inews.gazeta.pl...
> czytam na stronie arctica "nie rozprowadzaj pasty na procesorze, po prostu
> kapnij odrobinkę na środek", rozkręcam kompa i zerkam do instrukcji prawie
> identycznej do tej ze strony, a którą dostałem wraz z coolerem i widzę
> "rozprowadź równomiernie pastę po procesorze" i se myślę o ch... tu
chodzi?
> ktoś wie?

Ta arctica jest poprawna - pasta nie jest najlpeszym przewodnikiem ciepla,
jesli rozprowadzisz ja rowomiernie po procku to bedzie miala zbyt duza
grubosc i pogorszy paradoksalnie odprowadzanie ciepla.
Dajemy niewielka ilosc na srodek i bardzo dokladnie i dosc silnie dociskamy
do procka - powstale sily rozprowadzaja optymalnie paste - pasta ma wypelnic
drobne nierownosci powierzchnie a nie byc warstwa posrednia pomiedzy
radiatorem a procesorem.