Re: o co chodzi z tą pastą do procków?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 23:14:49 MET

Witam

Użytkownik "MarlonB" <|p|i|e|c|h|u|1|@GIN_SPAMERZEwp.pl> napisał w
wiadomości news:dm2nqg$dqn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "janek" <janek666@onet.poczta.pl> wrote in message
>
> moze jednym chodzi o caly procesor a drugim tylko o rdzen?

Powinno sie smarowac pasta odprowadzajaca cieplo sam rdzen, niektore pasty
przewodza nie tylko cieplo (zwlaszcza te z dodatkami) i pokrycie pasta
ukladow ktore (np. niektorzy mostkowali za pomoca grafitu w celu
przekrecenia - bo jak grafit mogl zewrzec to pasty z dodatkami rowniez) sa
obok proca moze doprowadzic w skrajnych przypadkach do spalenia proca. poza
tym Intele i nowsze proce ze stajni amd maja juz blaszki radiacyjne i tam
mozna w zaleznosci od szkoly wogole nie smarowac (bo w przeciwienstwie do
zwyklych np. athlonow XP wentek przylega dobrze do calej powierzchni procka,
lub mozna smarowac rownomiernie cala blaszke radiacyjna procesora, w
starszych prockach powinno sie smarowac sam rdzen ktory jest na srodku, a
juz napewno odpuscic sobie smarowanie alego proca jak nie jestesmy pewni
jakie dodatki zawiera nasza pasta, gdyz moze sie cos stac ale nie musi.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".