Re: Toshiba vs. Fujitsu-Siemens [notebook]

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 18:41:53 MET

-Użytkownik "Piotr Wolski" <volus@no_spam.post.pl> napisał w wiadomości
news:438451ee$1@news.home.net.pl...
-Cześć!
-Też szukam kompa w podobnej cenie. Dlatego podzielę się moimi spostrzeżeniami.

To ja podzielę sie swoimi z dnia dzisiejszego.Spostrzezenia dotycza matrycy w
FS, która jest po prostu boska.Obraz super wyrazisty, czerń prawie jak
należy.Sam miód.Porównywałem do innej Toshiby co prawda 17 cali (model podobny
do tej co wymysliłem sobie) ale Toshiba z matryca FJ nie ma szans. Wada matrycy
FS jest szkalna powłoka, króra co prawda tworzy lepszy obraz (kontrast) ale za
to powstaja mocne odblaski.Natomiast Toshiba bije na głowę dzwiekiem.Przy pomocy
głosniczków dwudroznych harman kardon dzwiek jest baaaaaaaaaarzdo fajny.
Spokojnie mozna posłuchac muzyczki i obejrzec film (nie słyszałem nigdy jeszcze
takiego dzwieku z laptopka).No i toshiba bardziej mi sie podoba.Złozyc je do
kupy i wziąć z matryca 15 cali (nie 15,4) to byłby dla mnie ideał. A tak

P.