Re: Toshiba vs. Fujitsu-Siemens [notebook]

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 12:26:39 MET

Cześć!
Też szukam kompa w podobnej cenie. Dlatego podzielę się moimi spostrzeżeniami.
Wziąłbym toshibe bo:
1. Toshiba - lepszy producent od FS - oraz ma międzynarodową gwarancję
2. jest 400 g lżejsza a to sporo - komputer ważący 4,1 kg + zalilacz + torba ...
3. ma nagrywarkę obsługującą DVD-RAM nie wiem czy to dla ciebie istotne - dla mnie tak.
4. FS nie ma stacji dyskietek (nie wiem czy Toshiba ma) wiem że to przeżytek ale nie które durne programy wymagają (eg. Płatnik PROKOMU) i bez niej ani rusz a podłączana na usb kosztuje i się pałęta.
5. z tego prównaia wynika że jest prawie 300 zł tańsza

To chyba wszystko resztę parametrów mają identyczne.
pozdrawiam
Volus