Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 18:09:17 MET

Leszek <bleble@blabla.pl> wrote:

> To dlaczego benek DW1640 nie obsluguje DVD-R DL a plextor 740 tak? To
> chyba niezupelnie to samo.

            Ale o so chodzi? Tak bylo kiedys, od jakiegos czasu firmware
w DW1640 obsluguja DL zarowno na + jaki i -, jedynie czego nie rusza to
DVD+RW DL [kto to widzial na oczy w sklepie] oraz oczywiscie DVD-RAM.
Tak zeznaja wszystkie daiagnostyki [Nero info Tool, nero, ImageBurn itp].
Dotyczy to na pewno firmware BSLB i BSMB [ja siedze na tym pierwszym bo
czesc ludzi na cdfreaks.com krecila nosami na BSMB, choc bardzo poprawilo
jakosc zapisu na DVD-R i DVD-R DL]. NAgrywam prawie wylacznie na plusach
wiec mi to na nic, zreszta ten naped woli plusy - np: overburning w trybie
DVD mozliwy jest tylko na plusach.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl