Re: NFS Most Wanted - jakie macie FPS?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 14:53:22 MET

On 2005-11-23, Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> wrote:
> To nie grupa poświęcona benchmarkom - nie mówię, że ktoś Ci ich tu nie
> poda, ale prędzej znajdziesz odpowiedź na forach czy grupach poświęconych
> grom - np. którejś z p.r.gry.komputerowe.*. Ponadto Google.

Wole odpowiedzi od konkretnych osob, ktore mozna wypytac o dodatkowe rzeczy.
Dziekuje za przypomnienie o prgk, wyszlo mi z glowy.

> I skonfiguruj czytnik bo brak Ci deklaracji kodowania.

Bo nie uzywam zadnego kodowania? RFC wyjasnia, ze przy zastosowaniu
wylacznie zbioru ASCII 127, kodowanie nie jest wymagane. Jakbym pisal
z pliterkami to by sie wlaczylo.

--
Marcin 'viper' Wojtczuk
WebDeveloper, wew. 175