Re: NFS Most Wanted - jakie macie FPS?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 11:47:18 MET

Dnia 23.11.2005, fv napisał(a):

[...]
> Moje wnioski co do minimalnej konfiguracji:
> Procesor ~2GHz lub ekwiwalent (jednak 45FPS to troszke za malo)

CPU zmień na końcu, lub po prostu podkręć.

> 512MB ram (a moze i wiecej)

512MiB to teraz minimum.

> Karta pokolenia DX9, na ktorej AA i anizo nie powoduja
> spadku FPS przy 800x600

Ten Twój R9100 faktycznie robi się wiekowy.

> Prosze, podzielcie sie swoimi wynikami i spostrzezeniami.

To nie grupa poświęcona benchmarkom - nie mówię, że ktoś Ci ich tu nie
poda, ale prędzej znajdziesz odpowiedź na forach czy grupach poświęconych
grom - np. którejś z p.r.gry.komputerowe.*. Ponadto Google.
I skonfiguruj czytnik bo brak Ci deklaracji kodowania.

--