Re: [OT] Minolta DiALTA Di2011 - jak usieciowić?

Autor: prot <prot_at_usun_to.eranet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 14:52:39 MET

Użytkownik "AnUbIs" <cyfrowe@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dm00j6$p7c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam problem drukarka Minolta DiALTA Di2011 posiada w sobie kartę Network
> Interface Card NIC do druku w sieci.
> Próbowałem wpisać w ustawieniach "Sieć" tej drukarki numet IP np
> 192.168.1.15, maskę 255.255.255.0 i bramę 192.168.1.1

ato to po co?????

zaczales dobrze ale: dodaj drukarke->lokalna->nie wyszukuj->standard tcp/ip
ok, we wolasciowsciach portu podajesze ip drukarki (pamietaj o trybie lpr w
ustawieniach portu), potem dodajesz drukarke, stery z plyki i voila!

w ustawieniach sieci nic nie ustawiasz. chyba ze na routerze masz
filtrowanie ip i mac, wtedy wpisujesz sobie jej dane. pamietaj, tylko we
wolasciowscuiach portu podajesz adres ip przypisany drukarce.