[OT] Minolta DiALTA Di2011 - jak usieciowić?

Autor: AnUbIs <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 21:54:50 MET

Witam
Mam problem drukarka Minolta DiALTA Di2011 posiada w sobie kartę Network
Interface Card NIC do druku w sieci.
Próbowałem wpisać w ustawieniach "Sieć" tej drukarki numet IP np
192.168.1.15, maskę 255.255.255.0 i bramę 192.168.1.1 (router adsl który ma
4 portowy swith w sobie i do którego są podłączone 2 komputery i drukarka).
Próbuje dodać w sterowniku drukarki w komputerze port TCPiP standardowy z
numerem IP tej drukarki ale drukarka nie drukuje a pingu na ten numer
przepadają, wyczytałem ze prawdopodobnie potrzebny jest program Minolty do
znajdowania drukarki w sieci i konfigurowania jej ale nie mogę go znaleźć na
stronie Minolty :( w Gogolach tez nic nie ma prócz wzmianki o czymś takim.
Jeśli ktoś spotkał się z tym urządzeniem i wie jak usieciowic taka Minolte
będę wdzięczny za sugestie.