Re: Jak to jest z WiFi?

Autor: prot <prot_at_usun_to.eranet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 14:24:27 MET

> Fale elektromagnetyczne są generalnie raczej niezbyt groźne
> zgodne z badaniami, ale ja bym za łóżkiem zaraz sobie
> nadajnika nie stawiał ;-) Energia fali maleje z kwadratem
> odległości, zaraz przy nadajniku jest największa...

eetam. chocbys nie chcial, caly czas "plawisz sie" w falach
elektromagnetycznych, czy tego chcesz czy nie:) kilkanascie stacji
radiowych, kilka nadajnikow telewizyjnych (w obrebie miasta oczywiscie),
pewnie o roznej energii, do tego dochodza bts'y komorek (nie liczac
aktywnych uzytkownikow w "sasiedztwie". jeden router wi-fi go nie zbawi.
wiedzej "zabawy" fundujesz sobie gadajac przez komorke.