Realtek na laptopie i nagrywanie dzwieku

Autor: Michał Piotrowski <michpio_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 10:41:02 MET

Witam grupowiczow!!

Podobne problemy jak moje pojawialy sie juz wczesniej, ale jakos z
zamieszczonych postow nie udalo mi sie czegokolwiek wyciagnac, co pomogloby.

Sprawa wyglada tak - jest sobie laptop i ma zintegrowana karte dzwiekowa na
plycie (Realtek costamcostam - dokladny model podam jak przyjdzie braciak z
tym laptopem). Dzwiek dziala normalnie i bez problemu - czy na sluchawkach,
czy na glosnikach z laptopa. Natomiast problem jest z nagrywaniem - mikrofon
totalnie nie dziala, mimo sciagniecia najnowszych sterownikow.

Z gory wykluczam uszkodzenie sprzetu - u mnie na SB Live wystarczy mikrofon
(ten sam) podlaczyc i smiga od razu. Natomiast na laptopie wlasnie nie - z
gory odrzucam sciszenie glosu - wszystkie wskazniki na maxa, zaznaczone
"Microphone", kabelek dobrze podlaczony. Co moze byc nie tak?