Re: Sempron 3100+ Cool & quiet - jak to włączyć?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 20:27:53 MET

RudeBoy w wiadomości <news:dlvgi0$ede$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> mimo tego program asusa pokazywał spadek
>
> 800Mhz mowisz... hmm... jak obnizyc do 800Mhz? Da sie? Bo zdalo by mi
> sie tak troszke jeszcze temperature ze 2 stopnie zbic zeby mi sie smiglo
> jak komp stoi nie musialo krecic :)

Już podawałem w tym wątku:
RM Clock Utility
http://cpu.rightmark.org/download/rmclock_18_bin.exe
W zakładce "Management" trzeba aktywować PST, dodać możliwe taktowania (ZTCP
przyciskiem "Defaults") automatycznie, do tego ręcznie dodać dostępne
najniższe taktowanie (automat ustawia na tyle samo, co pokazuje standardowo
program asusa), w profilach ustawić "Automatic", dobrze jest jeszcze na
pierwszej zakładce ustawić wyświetlanie aktualnego obciążenia/taktowania w
ikonie programu na pasku zadań.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel