Re: Zakup odtwarzacza mp3 z dyktafonem

Autor: Interkas <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 20:23:27 MET

Użytkownik "on22" <on221@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dlvqu6$67s$1@nemesis.news.tpi.pl...
>Z góry przepraszam jeśli napisałem na złą grupę
> Planuje kupić sobie przenośny odtwarzacz mp3 z funkcją dyktafonu. Dobrze
> byłoby również gdyby wielkością przypominał pen-drive, byl po prostu maly.
> Cena do 300 zł
> Polecicie jakieś firmy albo konkretny model???

jesli liczysz ze bedziesz mogl nagrywac wyklad na uczelni to lepiej kup
sobie osobno
odtwarzacz i dyktafon,
bo nawet z pierwszej lawki jak bedziesz nagrywal to jakos jest
katastrofalna!!

ale tak ogolnie to np. Creative Muvo ilestam... ma dyktafon
ja taki mam ale tak jak mowie jakos jest do bani
pozdr. Piotrewk