Re: LG 17" F720P FLATRON albo inny

Autor: Interkas <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 20:02:21 MET

Użytkownik "Marcin Netmaniak" <m.netmaniakTNIJ@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1gud2slnwrixf.dlg@nm.corporation...
> Witam,
>
> Przymierzam się do kupna jakiegoś lepszego monitora CRT, bo stary ma
> już równe pięć lat. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś, kto posiada ten:
> http://infoglob.pl/sklep/podzespoly/3811/19077/opis.html
> mógł napisać, jak się sprawuje. Ewentualnie jeśli ktoś kupił ostatnio
> jakiś fajny monitor w podobnej cenie, to będę wdzięczny za podanie
> nazwy modelu i krótkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny.

Koledzy widze odradzaja Ci LG,
no coz, ja mam LG moja kobieta tez ma LG
ja mam FLATRONA F700B ona ma cos StudioWorks
ona jest zadowolona ja tez (z monitora rowniez;))

nie jestem jakos bardzo wymagajacy,
do tego co robie czyli filmyl, gry (nie doom3 nie jakies nowe super
produkcje)
czasem jakis wykresik w excelu, cos napisac w wordzie, jakies fotki z
aparatu zrzucic,
to do tego jest jak znalazl,

poza tym fajnie wygladaja LG,

pozdr. Piotrek