Grafika

Autor: Tomasz Krackowski <krakson_at_vp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 19:59:50 MET

Witam All,

        Może ktoś ma zbędnego śledzika z otworkami na DVI i S-Video (na dole
DVI, na górze S-video) do karty graficznej?
Wiem, że np. PowerColor dodawał takie śledzie w komplecie do kart z Radkiem
9600 SE.

        Szukam tego już dwa tygodnie i póki co zero sukcesu (tzn. tak.. w
Nowej Zelandii np. można kupić za kilka $, ale nie chcą wysyłać do Polski
:((( ).

        Bez tego, nie włożę grafiki do Della GX260 (slim) z AGP, bo tam
normalnej wysokości śledziki nie wchodzą (kartę low-profile mam, jeno z
długim śledziem) :-(

        Za wszelkie info lub chęć odsprzedania śledzia będę bardzo niezwykle
wdzięczny! :) (Na terenie Lodzi/Skierniewic lub okolic sam odbiorę - a
dalej... jakoś się dogadamy. :-)

        Jakby co możecie pisać na priva: krakson(a)vp.pl ew. GG:
7902490

Pozdrawiam