Re: USB 2.0 x 8

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 19:51:31 MET

Użytkownik "P@lmer" <USkoluUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:438246d1$1@news.vogel.pl...

> Tak przypuszczałem, niemniej nie zupełnie o to pytałem. Miałem na myśli
> pasmo dostepne przy działaniu tychże dysków jednocześnie. Logika
> podpowiada, że będzie to połowa, czyli 240 Mb/s, czy tak?

Odpowiadajac na okolo i nie do konca na temat...
Co za roznica, skoro:
1. i tak urzadzenia nie wykorzystuja calych 480Mbps
2. wszystko potem zbiega sie pewnie na magistrali PCI (nie myl ze to wlozone
w slot PCI ;) a magistrala PCI ma 133MB/s, czyli 133*8 jest circa about
2*480 Mbps. Uwzgledniajac prace wszystkich dyskow, napedow itp itd i tak nie
wykorzystasz nawet 2*480Mbps, nie mowiac juz o wiecej.
Chyba, ze architektura danego chipsetu nie pcha ruchu kontrolera USB przez
szyne PCI, ale szczegolow nie znam.

--
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl