Re: USB 2.0 x 8

Autor: <P_at_lmer>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 23:15:52 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dlt95n$nou$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "P@lmer" <USkoluUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości

> całość

Tak przypuszczałem, niemniej nie zupełnie o to pytałem. Miałem na myśli
pasmo dostepne przy działaniu tychże dysków jednocześnie. Logika podpowiada,
że będzie to połowa, czyli 240 Mb/s, czy tak?

> Ja tam używam 9 portów USB na raz. ;] Z tego co zauważyłem to nie ma
> priorytetów

To jak szybka jest w końcu ta magistrala USB 2.0? Jaka jest jej architektura
w powiązaniu z mostkiem ICH5? Czy owe 480 Mb/s nie jest przyp. współdzielone
przez wszystkie 8 portów, w ten sposób, że gdy jedno urządzenie przesyła
dane z pręskością 480 Mb/s, inne są zatrzymywane (innymi słowy obowiązuje tu
zasada działania właściwa dla dysków P-ATA podpiętych do tego samego
kontrolera IDE, czy też charakterystyczna dla kontrolera S-ATA (dwa
urządzenia mają niezależne złącza)?

Pozdrawiam,
Palmer