Re: Sempron 3100+ Cool & quiet - jak to włączyć?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 15:31:55 MET

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:9ud7p3ee54ff.z6qkwyh6s2zk.dlg@40tude.net...
> radarek w wiadomości <news:4383113a$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Akurat. Niby co to ma zmieniać? :P
> U mnie działa bez _żadnych_ "minimalnych zarządzań energią", wszystko
> mam
> ustawione na "zawsze włączone".

To zmienia, ze dopiero wtedy zmienia sie mnoznik na nizszy.
Przynajmniej u mnie bez tego procesor caly czas chodzi na
maksymalnej czestotliwosci (wg cpu-z). Jedyne co dziala bez
schematu zasilania to ustawienie nizszego napiecia.
Oczywiscie caly czas mowa o winxp.
Zreszta co tu gadac, jest krotka instrukcja:
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/DownloadableAssets/Cool_N_Quiet_Installation_Guide3.pdf