Re: Sempron 3100+ Cool & quiet - jak to włączyć?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 14:26:32 MET

Marcin Narzynski w wiadomości
<news:a3f6f$43831543$57cfabf7$25587@news.chello.pl> napisał/a:

> Sempron 3100+ (slot 754 64bit) Cool & quiet;
> płyta: Gigabyte GA-K8NE.
>
> Do płyty dołączone były między innymi sterowniki do obsługi Cool & quiet,
> które zainstalowałem pod Windows XP SP2.
>
> Za każdym razem, gdy sprawdzałem we właściwościach systemu częstotliwość
> procesora - widzę tam 1800 MHz. Jak spowodować, żeby w końcu częstotliwość
> bez obciążenia spadła do 1000 MHz?

ZTCP oprócz tego włączyć w biosie C&Q _i_ ACPI nowe (2.0 ?). O ile Semprony
mają C&Q...
A czym sprawdzasz, że nie spadła?
Jest też przydatny program, który można ustawić, żeby obniżał dynamicznie
taktowanie jeszcze niżej i pokazywał graficznie aktualne taktowanie - RM
Clock Utility http://cpu.rightmark.org/download.shtml

--
Pozdrawiam,
  Gargamel