Re: notebook do gier

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 11:45:05 MET

> nie ta półka cenowa mininiun radeon 9700 na przykład
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17855

To sprzęt dla mnie (a w zasadzie córki). Takiego szukam.Blaszaka już mam.

Z tego co się zorientowałem w necie to grafika na poziomie blaszaka na dzień
dzisiejszy to X700 lub 9700, sprzęt firmowy np:ASUS, procesor Intel Pentium
(najlepiej mobilny) - (nie AMD).
A ten Asus ma i TV out i wifi i w zasadzie wszystko co potrzeba aby laptop był
mocno uniwersalny.Natomiast nic nie wiem na temat matrycy oprócz TFT - 14 cali
(15,4 - nie potrzebuję).
Może ma ktoś doświadczenia fizyczne z tym sprzetem ?

Pozdrówka
P.