RAID 0+1

Autor: Alien NYC <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 04:02:35 MET

mam plyte glowna ASUS P4c800-E Delux i dwa dyski SATA (kazdy po 200 GB)
podlaczone w RAID0

a moje pytanie brzmi... jak zwiekszyc bezpieczenstwo moich danych? czy
dokupienie jeszcze dwoch dyskow PATA ( bo taka mozliwosc stwarza mi moja plyta
glowna) i postawienie RAID 0+1 to dobre rozwiazanie?

i kolejne pytanie... czy przy opisanej zmianie macierzy RAID0 na RAID 0+1 moje
dane na dyskach mozna zachowac?

i jeszcze jedno pytanko... jak wyglada odzyskanie danych w przypadku awari
ktoregos z dyskow? tzn od strony technicznej...

dzieki Krzysiek