Re: USB 2.0 x 8

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 19:29:09 MET

P@lmer napisał(a):

To ja poza konkursem.

> 2. Czy 6-kanałowy kodek audio - znany i popularny Realtek ALC650,
> będący na pokładzie ABIT-a IC7-G:
> - jest urządzeniem PCI (podłączonym do magistrali),

Tak

> - czym różni się oraz czy jest jakościowo lepszy od karty SB Live!
> (procesor EMU10K1),

Live! o niebo lepszy.

> - czy owe urządzenia audio mają jakieś zastosowania do pracy w tandemie
> i czy w ogóle moga jednoczesnie ze soba egzystować (nie będzie konfliktu
> sprzętowego)?

Tak moga dzialac razem. Przynajmniej u mnie dzialaja razem na ASUSie
K8N-E Del.

U mnie ten realtek obsluguje skypa i insze komunikatory. Mam do niego
podlaczone sluchawy i mikrofon.
Live zato odtwarza inne dzwieki i wypelnia pokuj muzysia.

Tak jest ok bo nic nie musze przelaczac... Muzysia sobie gra a ja sobie
gadam np. na skypie.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA