Re: Socket A czy 754

Autor: Leszek <tonie_at_adres.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 19:02:16 MET

> Czyli jednym słowem odradzacie przejście z socket A na 754. Chyba to nie
> przyszłościowe, szkoda kasy. Choć z drugiej strony na obecnej plycie
> pociągnę do 3000 a na 754 i plycie msi którą chciałem kupic przy
> standardowym biosie idzie od 3700. No coz chyba jednak zostane przy socket

Stary, nic nie jest przyszlosciowe. Mozesz byc pewien ze za 3 lata bedzie
juz kolejna niekompatybilna podstawka, a najnowsze procki beda tylko do
niej. Wiec bierz na co teraz Cie stac i pakuj procka, z ktorym to bedzie
smigalo do jego smierci i nie zastanawiaj sie co bedzie. Bo plyty procki i
pamieci to upgrade-uje sie jednoczesnie :) Inaczej sens jest niewielki.

Pozdr,
Leszek