Re: Sis a Via - dlaczego TAKA roznica?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 14:59:58 MET

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote in message
news:dls46c$9rn$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba nic innego mi nie pozostaje. Co prawda system uparcie twierdzi, że
DMA
> jest włączone, jednak moje odczucia podczas pracy sugerują coś zupełnie
> innego. Będę grzebał... Cała reszta działa poprawnie, poza tym
nieszczęsnym
> LAN-em (chyba wysupłam te ~10 zł na sieciówkę z Allegro) i zapychającymi
> system napędami.

Sprobuj z miniport driver albo drugim na odwrot - ja robilem 10 podejsc a i
do dzis nei mam pewnosci ktory w konuc zadzialal - przy zlym - niby dma jest
ale... ale system wstawal 10 minut, koles poddawal sie i wybeiral pio ale ja
w koncu nie dalem za wygrana, siedzialem iles godzin zanim znalazlem wersje
i typ drivera na ktorym odpalil sie IDE w UDMA