Re: Sis a Via - dlaczego TAKA roznica?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:31:55 MET

PAndy, napisales:
> z niektorymi po prostu tak jest, ogolnie zm ohc obserwacji to
> wlasnie IDE/ATA to najbardziej kulejaca sprawa w VIA. - ile
> sie naszapralem zeby kumplowi odpalic DMA...

Chyba nic innego mi nie pozostaje. Co prawda system uparcie twierdzi, że DMA
jest włączone, jednak moje odczucia podczas pracy sugerują coś zupełnie
innego. Będę grzebał... Cała reszta działa poprawnie, poza tym nieszczęsnym
LAN-em (chyba wysupłam te ~10 zł na sieciówkę z Allegro) i zapychającymi
system napędami.

k,