Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:49:24 MET

Dnia Sun, 20 Nov 2005 08:03:58 -0600, witek napisał(a):
> [...]

[...]

> ty to chyba masz już gdzieś zapisane na stałe i bezmyślnie przeklejasz z
> notatnika jak ci się jakaś okazja trafi.
> Ot takie hobby.

Powiedz - gdzie niby napisał bzdurę w pozostawionym przeze mnie zdaniu?
Jak masz legalną płytkę - program jest legalny. Conajwyżej może się okazać,
że używasz go w sposób niezgodny z licencją - i w takiej sytuacji Microsoft
może Ciebie pozwać na drodze cywilnej. W Niemczech spróbował - i skutek jest
taki że tam teraz można sobie handlować OEMami do woli :)

Inna sprawa gdy ktoś kupi od znajomego WinXP OEM, a Microsoft stwierdzi że
nie aktywuje mu tego systemu. Jak wtedy to wygląda - nie wiem...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004