Re: MSI KT3Ultra2-BR i Bluetooth pod Win2003Srv

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:52:24 MET

Użytkownik "JACo" <jacrokUSUN@TOpolbox.com> napisał w wiadomości
news:dls9ch$1uq$2@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Jeśli byłbyś tak uprzejmy i napisał co za problemy mogą się pojawić w
> Windows XP i jak je obejść.

zebym to ja pamietal. 2 lata temu walczylem z tym. pamietam, ze na stronie
msi byla informacja, ze znane sa im problemy z sinymzabkiem pod xp i ze
sprawe zalatwial nowy sterownik z programem obslugujacym polaczenia, ale nie
dalo sie go sciagnac ze strony msi, bo co tam. ale byla nazwa i guglujac
odnalazlem ten soft na jakiejs stronie z cyklu drivers.com. pamietam
jeszcze, ze to samo dotyczylo kt4ultra. aha i jeszcze mimo tego, ze sie w
koncu zainstalowalo to mialo parszywa tendencje do rozlaczania dluzszych
sesji. tak wiec, chyba lepiej kupic takie bluetootha na usb ze sterownikami
pod zadany system i dac sobie spokoj z tym sledziem i antenka.

tbg