Re: Zasilacz 20/24 PIN

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:46:06 MET

Użytkownik "FOX29" <fox29@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dlsa62$43h$1@news.onet.pl...

> to ciekawe bo mój dziala, nawet w instrukcji mobo pisza, ze bedzie dzialac
> bez problemu na 20pin. Jestem tylko ciekaw co daja te dodatkowe 4piny.

dlatego napisalem przewaznie. zalezy to glownie co tam masz w komputerze
nawsadzane. w pewnym momencie moze sie okazac, ze nie wystarczy zasilania i
przy duzym obciazeniu moze byc klopot ze stabilnoscia. tak jak to jolly
roger opisal. tyle ze sie nie zgodze z tym, ze wiekszosc plyt, ktore maja 24
dziala bez problemu z 20 pinowym zasilaczem. z moich smutnych doswiadczen
wynika co innego, chyba ze mialem pecha.

tbg