Re: Dyski Pata

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:36:08 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Albo sterowniki nVidii w jakiś sposób to wymuszają, albo
> system przeszedł na niższy tryb w wyniku przekłamań na
> kanale, albo dysk jest ustawiony na sztywo w tryb ATA66
> (czy BIOS pokazuje go normalnie jako ATA100?).

Bios nie pokazuje trybu pracy :)

W kazdym razie przytoczylem przyklad kompa, ktory stoi teraz u mnie w
domu. Widzialem wiecej takich przypadkow. Poprostu tak jest, ze
kontroler ustala transfer na poziomie najwolniejszego interfejsu.
Popoludniu z ciekawosci pokombinuje na roznych kompach i zobaczymy.
Nie po to zeby sie spierac tylko, zeby sie przekonac.

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA