Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:52:25 MET

> Mialem doczynienia z paroma laptopami wiec mysle ze bede mogl pomoc. Przede

Dziekuję serdecznie, taka pomoc bardzo mi się podoba. Wielu "zjadaczy rozmu"
mogłoby się sporo nauczyć.

Przeszukałem grupe od dołu do góry i z powrotem łaczenie z WWW, jednak pomysłow
jest tak dużo, zdania tak odmienne ,że trudno wyrobić sobie opinie i wybrać tego
jedynego. Szczególnie jeśli chodzi o grafike do przecietnych gier (tutaj brak
porównań do stacjonarnych kart) i parametry techniczne matryc.
Aby komputer spełnił rolę uniwersalnego laptopa powinien kosztować w/g wywiadu
ok 4,5 - 5 tys.
Chyba trzeba wrócic do pomysłu blaszaka.

Wszystkim udzielającym mi porad serdecznie dziekuję.

Pozdrawiam
p.