Re: Sis a Via - dlaczego TAKA roznica?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:30:00 MET

Speedy, napisales:
> Niestety nie mam doświadczenia z AMD-kami więc niewiele pomogę;
> z tego co ogólnie słyszałem chipset VIA jest lepszy od SiS, więc może
> jednak przyczyna leży gdzie indziej...

Podejrzewam, że w nieszczęsnych sterownikach, a raczej programowych
poprawkach do niezbyt dopracowanego chipsetu. Uznałbym, że tak musi być,
gdyby nie moje doświadczenia z SiS-em.

[...]
> Może i do twojej płyty mają taki magiczny bios i jakbyś do nich napisał,
> to może odpowiedzieliby tak jak w moim przypadku.

Dzięki. Zobaczymy co z tego wyjdzie. ECP nie jest dla mnie niezbędny (w
standardowym bi-directional programator też działa), jednak wolałbym
wiedzieć, dlaczego nie działa.

k,