Re: acer travelmate krotki czas pracy na baterii

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:03:19 MET

> W standardowych aplikacjach acera nie widze mozliwosci wlaczania pracy
> oszczednej. i na baterii pracuje ok godziny. moze ktos z was ma
> doswiadczenie z tymi laptopami? i umie mi pomoc? laptop ma ok 2
> miesiecy wiec bateria powinna byc dobra.

Travelmate to seria nie model, więc z Twojego posta nic konkretnego nie
wynika.
Ja mam Aspire 3003WLMi który ma oryginalną baterię 2000mAh wię też
zyje ok godziny. Po prostu Acer zaoszczędził. Można kupić do niego
4400mAh i tak pewnie zrobię gdy dobiję tą baterię.
Jeśli Ty masz też 2000mAh to nie oczekuj cudów.

Wojtek