Re: acer travelmate krotki czas pracy na baterii

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:15:18 MET

mwojtow wrote:
> W standardowych aplikacjach acera nie widze mozliwosci wlaczania pracy
> oszczednej. i na baterii pracuje ok godziny. moze ktos z was ma
> doswiadczenie z tymi laptopami? i umie mi pomoc? laptop ma ok 2
> miesiecy wiec bateria powinna byc dobra.

*Jaki Acer ? Model ?*

Acery posiadaja w standarcie aplikacje ePowerManagement, która właśnie
do tego służy. Jeżeli masz celerona, to zmienianie prędkości procesora
na wiele się nie zda. Aplikacje ta można też za darmo ściągnąć z internetu.

Swoją drogą zalecam z pewnym dystansem czytać materiały reklamowe Acera,
całkiem niedawno reklamowali Notebooka z celeronem, który pracuje 4
godziny (TM2403), co oczywiście było nieprawdą. W praktyce komputer ten
w żadnej konfiguracji nie przekroczył 3 godzin pracy, max. w trybie
'idle - brak pracy z notebookiem, wszelkie ustawienia na min.' osiągało
się bodajże 2:45.

Po interwencji poprawili dane na stronach WWW, ale wiekszosć
dystrybutorów i dealerów skopiowała to na ślepo.

pozdr.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/