Re: Procesor + p³yta

Autor: Aliabo <po_co_ci_moj_at_adres.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 00:18:18 MET

U¿ytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:16qgat3nhwzkt.ayryg66lcrlh$.dlg@40tude.net...

> W takim wypadku lepiej IMO wzi±æ tego Celerona + p³ytê Gigabyte, bo
Sempron
> nie do¶æ ¿e bêdzie mniej wydajny, to jeszcze gniazdo moim zdaniem
> nieprzysz³o¶ciowe i bez dual channela (który sporo daje przy nowych
> procesorach).

Jakie s± porównywalne odpowiedniki tego Celerony w procesorach Athlon i P4?
Przegl±da³em testy wydajno¶ci procesorów, ale trudno jest mi siê w tym
wszystkim po³apaæ. Z powy¿szych wypowiedzi wiem ju¿, ¿e Sempron 2600+ bêdzie
mniej wydajny od tego Celerona. Jak Celeron D 2.8 wypadnie w porównaniu z
Athlonem 3000+ lub z P4 2.8 ?

Pzdr