Re: Hibernacja - laptop

Autor: Mundi <slurp_at_polboxWYTNIJT0.com>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 00:07:50 MET

Użytkownik "Tomek Domek" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:b9f62$4380dc9e$d4ba57cf$8289@news.chello.pl...

> ... mam notebooka IBM ktory jest baardzo intensywnie uzywany przez jakies
> 6 lat i nic sie w nim nie "wyslizgalo", jezeli masz nawtet slabszy sprzet,
> to domyslam sie, ze zanim zuzyjesz zawiasy szlag trafi cala reszte

I tu wtrącę swoje, nie masz racji ;) Jest parę wynalazków (Uniwill,
Clewo via Actina, Gericom, Aristo, Maxdata jakiś Network i jeszcze
trochę ;) Niech rzuci kamienie kto nie ma pękniętych zawiasów po
2 latach pracy w modelu Sxxx lub Nxxx. Dokładny model podam jak będę
miał dostęp do swojego STACJONARNEGO komputera (naprawdę prze
wynalazek pod tyloma nazwami go widziałem). A serwisówkę do tego
badziewia znaleźć to był cud (jednak nie tylko google żądzą:)