Re: Laptop - pare pytań

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 22:35:47 MET

Użytkownik "road666" <road666_usun@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dlq7ho$pfv$1@zeus.man.szczecin.pl...
> a) slaby dysk twardy (z reguly tylko 4200 RPM, co skutkuje cicha praca,
> ale transfer o ponad 50% mniejszy niz przy 7200 RPM)

Raczej 5400 jest już standardem.

> b) wygoda - touchpad raczej do Quake'a 4 sie nie nadaje ;)

No nie przesadzaj - myszę da się bezproblemowo podłączyć do PS/2 czy USB.

> W przedziale cenowym ktory podales :
> c) slaba grafika (nawet mobilny ATI X700 rozni sie od zwyklego X700)

To fakt.

> d) mala ilosc pamieci (czesto sprzedaja notebooki z 256 MB ramu), a w
> przypadku zintegrowanej grafiki jeszcze pomniejsza ilosc dostepnej pamieci

Bez przesady. 256 RAMu DDR2 kosztuje 130-150 zyla.
Ja bym zatrzymał się na grafice i LCD (o której nie wspomniałeś).
A w ogóle zależy do jakich gier.
Do pasjansa to nawet i stare graty :-)

--
pozdrawiam