Re: Laptop - pare pytań

Autor: road666 <road666_usun_at_poczta.fm>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 17:16:44 MET

hill wrote:
> Wiem , że laptopy służą w rzeczywistości do innych celów ale dlaczego nie nadają
> sie do gier ?

a) slaby dysk twardy (z reguly tylko 4200 RPM, co skutkuje cicha praca,
ale transfer o ponad 50% mniejszy niz przy 7200 RPM)
b) wygoda - touchpad raczej do Quake'a 4 sie nie nadaje ;)

W przedziale cenowym ktory podales :
c) slaba grafika (nawet mobilny ATI X700 rozni sie od zwyklego X700)
d) mala ilosc pamieci (czesto sprzedaja notebooki z 256 MB ramu), a w
przypadku zintegrowanej grafiki jeszcze pomniejsza ilosc dostepnej pamieci

To tylko pare wad dotyczacych zastosowania do gier.