Re: Dyski Pata

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 22:15:25 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2005112020593700@grush.one.pl...

> Dla Gozdka: Każde urządzenie działa niezależnie.

Jestes pewien? Masz urzadzenie 66 i 100. 100 rozumie to co idzie na 66 ale
66 nie rozumie co idzie na 100, teraz po tym samym kablu masz wysylane
polecenia i dane, myslisz ze nie moze dysk 66 zinterpretowac danych dla 100
opacznie...
 ja akurat mam potezne watpliwosci i o ile znam zycie to przyjmowany jest
najwolniejszy tryb rozumiany przez oba urzadzenia - w tym wpyadku 66. Tak M$
zreszta robie w przypadku ieee1394... wybierany jest tryb domyslny
podstawowy tj 100mbps.