Re: aristo prestige 790 albo smart 400

Autor: moscal moscal <qms.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 22:19:34 MET

Patryk <qq@ee.pl> napisał(a):

> Mam zamiar kupic aristo prestige 790, jest bardzo malo opinii otym
> notebooku. Moze ktos ma i moglby sie podzielic wrazeniami.

aatam od razu malo opini;p wystarczy wpisac w google 'podzespoly' tego modelu,
a znajdziemy aristo 790 pod innymi nazwami;)

a co mozna na jego temat powiedziec?

- troche mlody laptopik, tak wiec ni wiadomo jak z trwaloscia...
- na bateriach trzyma ~2godziny
- telewizorek fajna sprawa, tylko powoduje to wieksza prace wiatraczka, no i
ni ma radia:(((( btw: ktos zna jakies radio na USB? (bez wynalazkow ciagnacych
tylko prad z usb;p)
- matryca niezla (ta lepsza bo podobno w dwoch wersjach laptop - ale ni dam
glowy bo pisze z pamieci), trzeba sie przyzwyczaic do malych elementow puplpitu;)
- lipnie naklejona gwarancja, -> wymiana pamieci wiaze sie z wizyta w
sklepie/serwisie :(

jakies szczegoly ciebie interesuja?:>